søndag 27. februar 2011

Konsertminne kommer her... =) jmf Bonnie Tyler i innlegget under =)

bilde fra fanpix.net
Jeg tror at den første "skikkelige" konserten jeg var på var med Bonnie Tyler på Studentsamfunnet i Trondheim=)

Dvs hvis man ikke regner med Smokie på Orklamartnan...

Husker ikke så mye fra selve konserten jeg.. joda dama sang Turn around... men det som jeg husker best
skjedde før konserten...
På tur inn til Trondheim, hadde vi en stopp på Statoil /Noroil på Berkåk for å kjøpe oss noe snop til turen. Tror det var tante Ingrid som hadde fått det ærefulle oppdraget med å frakte oss innover (mest pga at hun jobbet der, sikkert...).

Dette var altså på glass flaskenes tid (ja, i gammeldåggå-verden fikk vi 0,33-glassflasker med brus...)
Jeg skulle investere i ei flaske, tok den lykkelig ut av skapet... og glapp taket på den.. og jada den landet på stortåa mi =(
Jeg var overbevist om at det var brudd, minst... Smerten jog gjennom kroppen, eller var det i tåa?!

Betalte for smerte-objektet og satte oss i den grønne golfen til tanten.
Smerten hang i, noe som medførte stor redsel for at noen skulle komme borti tåa mi! Konserten er borte i en tåke (sikkert smertetåke =) der hovedfokuset var å holde folk unna tåa.. he he.

Hva er ditt første konsert-minne?

Ha en finfin søndag,
klem fra Laila

2 kommentarer:

Kjolesnekkern sa...

Hei og tusen takkf ro hyggelig kommentar, så kejkt med flere fra Hedmark som blogger!!!

Stakkars tåa di, Noroil, hehe, det var lenge siden,det:-) Mobil og BP var vel også noe...

Husker jeg tok taxi i to timer for å se min store helt Jørn Hoel spille! Jeg krangla meg til å få komme foran gjerdet ved scena, og fikk tatt på buksene hans..Husker gammelrosa dress var antrekket hans, og at jeg kunne alle sangene:-) Men han så ikke på meg en eneste gang, jaja.... Morsomt minne:-) Ha en finfin dag!

Laila sa...

Heisann Marianne =)
Jørn Hoel ja.. he he =) Det var vel alle ungpikers drøm å "elske i snøen" med han..
Jeg var nok på en konsert med han jeg å, men ei stund etter hans storhetstid...
Han så deg nok - i øyekroken sjø =)
Klem fra Laila