torsdag 10. februar 2011

Og så var det plutselig onsdag (eller rettere sagt torsdag...=)

Dagen i dag skulle brukes til å lade opp til zumba'n. Men neida... Bonden trengte skyss til Tynset, for å hente hjem igjen traktoren, som har vært på service.

Da fikk jeg byttet bursdagsgaven til bonden å, så ikke godt nok på det jeg rasket med meg i går - altså ble det feil.. men det ble ordnet i dag =)

Etter hjemkomsten ble det støvsugd, ryddet litt og ordnet middag... så kvilt middag =)
Så var det bare å vente på klokka.. eller ikke, jeg fikk en forespørsel om en liten gjesteopptreden i fjøset, noe jeg ikke kunne takke nei til!

Da gikk klokka litt for fort, men jeg rakk såvidt zumbaen på Innset =)
Vel hjemme igjen - sulten =) Så visst noen kilo eventuelt hadde tenkt seg av denne fyldige kroppen, ble det fylt opp igjen etter trening!!

Nå er det natta og mørkt,
sjølingan koser seg i syden (sånn visst du lurte!?)
Klem fra Laila

Ingen kommentarer: