fredag 11. februar 2011

Gjøre to ting samtidig =) Er det mulig, liksom??

tv2.no
Etter noen dager hjemme, i min såkalte friuke, har det blitt en del tv-titting... med pc'n på fanget altså..

Bonden påstår, (det er han som styrer fjernkontrollen!!), at jeg ikke har sett den filmen - som han har satt på x-antall ganger - og har sovnet fra x antall ganger! - da jeg i dag ba han (litt krast) om å finne en annen kanal/film. Det var da jeg lanserte teorien (viden kjent, men kanskje litt omdiskutert..) om at kvinner faktisk klarer å gjøre to ting samtidig... noe som altså ikke bonden hadde noen stor tro på..

Men da jeg kunne sitere handlingen (ok, med litt fantasi..), kunne han ikke si i mot meg, for han hadde jo sovnet fra alt.. he he, det ble byttet kanal for å si det sånn (kvinnelist)!

Jeg lurer på om zumbaen har gjort noe med meg, jeg vurderer faktisk å bli med på aerobic på mandag... spørs om det er noe som går over =)

Kos deg resten av fredagskvelden,
stor klem fra rufsetufsa Laila =)

Ingen kommentarer: