fredag 25. februar 2011

Fredag =)

Utsikt fra Fløyen 2009
Bonden er borte på møte.. og hva gjør så jeg da ----> jess, du gjettet sikkert rett...
ingenting.

I dag våknet jeg i 07-tiden, og dette på en fridag, skjønner ingenting jeg (nå står itj væla te påsk).
Bonden og jeg har vært til Tynset og handlet inn til helga. Ingenting spennende altså. Mat, snop og sådant mer. Ikke noe å ta bilde av det heller. Ingen har vel interesse av å se bilde av knekkebrød, wok-grønnsaker og melk-kartonger heller?! Ok, noe hadde nok vært meget interessert i å se hva Laila bruker pengene sine på.. men som sagt (du får bare ta meg på ordet =) ingenting spennende.

Fikk forresten tilgode-lapp på Se og hør og KK i dag, var innom REMA 1000! Så nå er jeg fornøyd igjen.

Hm, jaja - nå skal jeg fortsette med å gjøre ingenting -
men vil ønske deg en fortryllende fredagskveld og helg (frihelg!!)
klem fra Laila

1 kommentar:

Anonym sa...

Deilig å ikke ha planer !
Jeg har "frihelg" til søndag formiddag og jeg gjør som deg......ingenting.
Eller ...jeg strikker litt fordi jeg liker det og nå skal jeg gå meg en tur fordi jeg trenger det ;)
Ha en fin helg videre.
Klem fra Ingunn :)