tirsdag 8. februar 2011

Mandag - dagen for oppsummering av helga?

Praha 2008=)
I blogglandia er mandag dagen for å oppsummere alt du har foretatt deg i helgen som gikk...
Det er ikke måte på hvor mye det blir handlet og stylet rundt om i dette fantastiske landet...

Jeg kan skryte på meg en storhandel jeg å.. røyk og brød, å ikke for å glemme potetskruer og cola=)

Det går nemlig farang i nærmiljøet - derfor har jeg hamstret cola og potetskruer. I gamle dager, da jeg var barn, var dette medisin mot de fleste sykdommer. Sammen med pass av mor Jæra! Dette utartet seg til å bli så koselig, at det kunne friste og legge inn en sykedag innimellom.
Men det var kun de sykdommene som ble godkjent av mamma som gikk gjennom, ellers var det bare å dra på skolen, som regel iallfall. "Man skulker ikke bare for å skulke, må skjønne!!"

Tilbake til det opprinnelige temaet: Helgen!
Jobba tidligvakt fredag, dvs trøtt når jeg kom hjem - sikkert et par timers hvil etter hjemkomst.. (husker ærlig talt ikke jeg..)¨
Lørdag sov jeg lenge, tatt på xtra-vakt, altså senvakt da.. (der kom den handlingen inn, sånn 10 min før oppmøte på jobb).
Søndag: hm, farlig for at jeg sov lenge da å... besøkte ei venninne som var "hjemme" en tur, bor egentlig i Bergen. Vel hjemme igjen hadde vi besøk. Etter x antall kaffekopper, lagde jeg middag som besøket også fikk av. Kvelden gikk med til musikkøvelse, der det øves på norske slagere med snert ;)
Så var det å finne senga igjen da, smågretten.. he he, før tidligvakt mandag.. En spennende helg for meg altså =)

Fri i morgen!! Hurra =)
Ønsker deg en fortreffelig natt,
klem fra Laila

Ingen kommentarer: