tirsdag 15. februar 2011

Dunk, dunk... også på tirsdag

Mørke bilder men..
Jeg likte gardinene veldig godt=)
Som du kanskje ser fra bildet, bor vi i kjeller-etasjen på huset, dette er ei lita leilighet med et soverom. Det merkes også at man bor i kjelleren på varmen, murvegger er vel og bra det.. men det blir ikke så veldig varmt.
Positivt på sommeren, dvs hvis det er varmt ute.. noe man ikke kan si sommerene de siste årene har bydd på =( 

 I natt våknet jeg av at jeg hadde vondt i hodet, hele høyre side dunket og gjorde vondt. Au, au.
Jeg var sikker på at jeg måtte ta meg en tur til legen i dag, men ibuxen hjalp litt den. Har fortsatt vondt i hodet, men det går forhåpentligvis over.. fort fort.. skal jo på jobb i kveld og i morgen.. Får kjøpe inn litt mer ibux, så går det nok bra =)

Ønsker deg en fin fin tirsdag,
lite å melde om herfra,
klem fra Laila

3 kommentarer:

Frøydis sa...

Vondt med hodepine! Klarer liksom ikke å tenke på noe annet...
Håper det gir seg så du slipper å gå til legen! Er du mye plaget med det eller??

God bedring og klem fra meg

Laila sa...

Hei Frøydis,
sjelden plaget med hodepine (har vel ikke så mye å ha vondt i ... he he)
men den siste uken har det dunket noe vanvittig.. lurer på om det er bihulene, egentlig.
Takk for godbedring-hilsen
klem fra Laila

Gry sa...

Hei hei!

Håper du har hatt en fin dag og at hodepinen ga seg.... :-) Ikke noe godt å gå med det...

Vi bor i sokkeleilighet men murvegger så vet hva du snakker om. Fyrer masse i peisen og det er jo kosi:-)

Ha en fin kveld:-)

Klem fra Gry:-)