torsdag 24. februar 2011

Juhu, skrivesperra er borte.. eller?

Fra Aukrust-senteret på Alvdal =)
Jaha, da var denne jobb-perioden over for denne gang.. noen dager fri nå.
Det har startet bra, med gjentatte nyseanfall ;) Men det skal kureres med et par piller før sengetid =)

Bloggen er nok lest av en del som ikke legger igjen livstegn =)
Til og med arbeidskollega er sier: "Det kan du skrive om i bloggen din" Og der var temaet at ei av mine eminente kolleger, for første gang i sin arbeidskarriere hadde glemt matpakken sin! Det ble jo en ny opplevelse for henne, da hun måtte klare seg uten brødskivene sine med ost (fast pålegg!) for første gang =)

Temaene som taes opp på pauserommet har et vidt spenn, men det er som regel veldig humørfylt. Noen er mer oppdatert enn andre, og krydrer arbeidsdagen med livlige og levende fortalte historier!  Humor er viktig!
Ellers kan man ikke skrive så mange historier fra arbeidsdagen, man har jo taushetsplikt! Men arbeidsdagen inneholder som regel mange gode stunder og givende øyeblikk, selv om du kan føle på tidsklemma innimellom =(

I går kveld var jeg på zumba igjen, etter ei ukes pause (da instruktøren hadde annet å gjøre?!).
Temperaturen inni salen var ikke imponerende, startet med skjerf og fleecejakke, men etter å ha snodd meg som en orm i et par slagere - var disse fjernet. Jeg sliter litt med koreografien, bruke hender, vrikke på rumpa og ha et enormt fotarbeid - blir et par ting for mye.. og når man først får sving på vrikkingen, disser det i minutter etterpå.. he he.

Min med-"snus-tester", løper på ny sådd åker-partner og mitt kjære søskenbarn (som jeg deler mange mange flere barndomsminner med) har bursdag i dag=)
Publisert med tillatelse fra jubilanten =)))
Kjære Stig! Kjempeglad i deg!! Du har en spesiell plass inni hjertet mitt (sammen med de andre supre søskenbarna mine!!). Stor bursdagsklem =)))

Ønsker deg en fin kveld,
stor klem fra Laila

Ingen kommentarer: