tirsdag 1. februar 2011

Frem og tilbake... =)

 Laila (dvs jeg altså..) har idag hatt en fridag etter arbeidshelga (og mandagen). Når du har arbeidshelg, blir ikke den såkalte helgavasken prioritert så gæli (dvs den hoppes glatt over), noe som med sannhet kan sies å bli gjenglemt noen frihelger å...
Det er noe forfriskende(????) med å se hybelkaninene, noen store og noen nusselige små, danse bortover gulvet - mens sola skinner gjennom skitne vindu =)
I dag var sikkert dagen, da man skulle ta et "ruff". Men jeg har nok lagt igjen energien på arbeid jeg. Her er den iallfall ikke. Jeg skulle ha måkt snø å, men jeg har startet å følge trosretningen : "Han får fjerne den han som har lagt den der". Så lenge skoene er høye nok så går det sånn noenlunde =)))


Jeg har hentet bonden på Tynset i dag, da han skulle kjøre sitt vidunder (traktoren) på sånn storsjekk. Etterpå fikk jeg æren av å følge han på Kviknehytta. "Juhu, kan det bli noe bedre?" - spør du deg sikkert...

Vel hjemme, sløving og atter sløving, trøtt som en dupp. Men fikk satt igang noen vidundermaskiner som faktisk gjør jobben sin uten min innblanding (annet enn å fylle dem med innhold, vaskemidler og trykke på noen knapper..)
Middag har jeg også glimtet til med, med en lengre middagsdupp etterpå. Men i morgen kanskje - i morgen da...

Skal straks ivei for å synge med koret i kveld, prosjektet begynner å ta form!
Tudelutt,
Klem fra Laila

Ingen kommentarer: