søndag 13. februar 2011

I morgen, i morgen - men ikkje i dag...

julegardinene..
Dagene har vært solfylte, men kalde. Noe som har gjort at vinduene ikke har vist seg fra sin beste side....
Men hva gjør så Laila med det?
Joda, hun tenker at hun skulle ha vasket vinduene - men det blir med tanken =(

Den foregående uken har jeg hatt friuken min på turnus, dvs jeg har jobbet noen vakter ekstra. Fordi det er så mange regninger som kommer flyvende i postkassa og som efakturaer akkurat nå. Shoppingen før jul, tærte nok mer på beholdningen enn jeg liker å tenke på...

Dessuten har denne uken vært fylt med hodepine - opp og i mente.. hm, okey, velger å ta det positivt jeg - da har jeg iallfall noe oppi der, men kjedelig at det ikke gir seg. Prøvde jo til og med å drikke den bort i går kveld, med vin. (Noe som nok ikke er den beste medisinen.. he he)

Vinduene ja.. de skulle vært vasket! Utvendig er det bare å drømme om, når gradestokken har vært nærmere -40 enn noen gang..

kyrne elsker å titte inn ...
Nå er kyrne trygt inne i fjøset for vinteren altså, men min kjære Sonja varsler innkomst ved å banke på vinduet, noe som ikke er helt heldig for glansen..

Innvendig kan man jo ta, selv om det er så mange blå utvendig.. Jeg har til og med noen "snasne" gardiner som venter på å bli hengt opp.. det er liksom belønningen det, for å ha vasket vinduene! Men arbeidslysten lar vente på seg.. men i morgen kanskje.. i morgen burde jeg =)

I kveld venter musikkøvelse og skrivemøte, (håper vi skal øve på spille lavt, veldig lavt pga hodet.. he he)
ønsker deg en kjempefin søndagskveld!
Klem fra Laila

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.
Hodepine høres ikke bra ut.
Håper den er borte nå !
Jeg er plaget av søvnløshet så jeg skriver gjerne kommentarer midt på natten.
Det var et herlig bilde av kua utenfor vinduet :)
Blomstene jeg så stolt blogget om på lørdag , har fått stå inne fra lørdag kveld. Nå blåser det sikkert storm der ute....
Bare lurer på hva som flyr rundt i luften ....og nedover jordene .. Jeg hører det skramler utenfor , men jeg går IKKE ut nå..
Håper du er frisk og rask igjen og klar til å ta fatt på en ny uke.
Klem fra Ingunn :)

Laila sa...

Takk for hilsen, Ingunn =)
Hodepinen ligger nok å murrer der i dag å, men men.. får bare heve seg over den!

Huff, storm er ikke noe særlig! Jeg regner med at blomstene lyser opp inne å =)
Søvnløshet er noe som man kan bli "gal"av.
Håper du blir kvitt den plagen fort, og får sove godt på nettene =)

Klem fra Laila