søndag 20. februar 2011

Plutselig søndag =)

Naturfotograf?? Neppe.. he he
Så var nok en arbeidshelg over, dvs jeg har tidligvakt igjen i morgen.. Jippi =) Før det blir en fridag på tirsdag, da jeg nok en gang må ta opp kampen mot hybelkaninene. Skjønner søren meg ikke hvor de kommer fra jeg.

I går kveld hadde jeg altså senvakt, da jeg kom hjem i -30, hadde bonden bedd et vennepar inn til selskap! Han hadde disket opp med rakfisk og en rett til (alle liker jo ikke rakfisk/råtten fisk.. skjønner du hva jeg liker eller??)
Han hadde også stolt opplyst om at han hadde startet oppvask-maskinen =) (Undrenes tid er ikke forbi)

Som jeg tidligere har nevnt (sikkert til det kjedsommelige..) har jeg trøbbel med å sove etter senvakt - når jeg skal på tidligvakt igjen. Så jeg slo meg ned og underholdt litt jeg å. Når klokka nærmet seg ett fant jeg ut at jeg måtte prøve å legge meg. Selskapet fortsatte - med latter, musikk og høylytte diskusjoner. Men det gikk bra, husmor-lektyren skulle dysse meg i søvn (denne gangen legeroman!!).
Vi kan si det sånn: Besøket reiste og bonden ryddet - og sovnet - lenge før meg =) Bombe..

Men jeg klarte og karre meg opp når vekkerklokka ringte, nå må jeg vurdere en litt tidligere møte med Dr Love i kveld - tidligvakt igjen i morgen! (En travel dag venter - uten mer kommentar)

Ønsker deg en fin fin søndagskveld,
klem fra Laila

Ingen kommentarer: