mandag 14. februar 2011

Men i dag..

I dag ble vaskebøtta hentet frem igjen.. denne gangen for å ta vinduene innvendig =) (og litt støvtørking igjen...)
Som tidligere nevnt ventet nye gardiner på å bli hengt opp, kjøpt på Kid for 49 kr lengden. Altså nye gardiner på stua til under 300 kr - me like!! Brune - som gjorde seg!! Lune og gode =)

Jeg har også funnet ut at hvis jeg skal ha et hybelkanin-fritt hjem må støvsugeren flittig brukes. Jeg legger skylden på Sonja og bonden, for jeg kan jo umulig dra med meg så mye lort, når jeg bare holder meg innendørs?


De nye gardinene erstattet gull-gardinene, som skulle være med å feire den store premien fra Norsk Tipping, som aldri kom =( Selv om pengetreet fortsatt blomstrer, har jeg nok mer eller mistet troen på den inntektskilden... I stede har jeg søkt om å få større stilling på jobb!! Spennende =)

Etter å ha hørt på vifteovnen, som har surret og gått i flere timer nå, fant jeg ut at jeg måtte ut å hente inn mer ved. Som tenkt så gjort.. Vel fremme i redskapshuset (der veden er) gikk jeg meg på ei ledning, det sa poff --- og ble mørkt =) Aaaauuuuuu, ropte jeg, selv om det kanskje ikke var så vondt, men jeg skvatt vel litt.. he he. Så måtte jeg inn igjen etter lommelykt, så jeg fikk fylt opp disse vedsekkene.  Det er bare -13 her nå, men det er godt å ha ved innomhus!

Ønsker deg en fin fin mandagskveld,
klem fra Laila

1 kommentar:

Anonym sa...

Tror jeg også hadde hoppet litt om det hadde poffet rundt meg :)

Ha en fin dag :)