søndag 13. februar 2011

Lørdagskveld med vin!

Jeg kan ikke drikke vin, jeg kan det bare ikke..
jeg skjønner ikke hva folk snakker om jeg, når de legger ut om forskjellige viner.
Jeg er som regel med på vinlotteriet på jobben, og det hender seg at jeg vinner å =) Men jeg er som nevnt ikke den store vin-drikkeren.

Bonden, som er født - oppvokst - og knapt har vært utenfor Østerdalen - liker og drikker vin. Jeg er mer øl-menneske! Men så er jo jeg opprinnelig fra bondelandet i Trøndelag...

Bonden hjalp til med kveldens middag, og vartet opp med vin. Jeg måtte jo smake jeg å, for han kunne jo ikke drikke opp alt alene (jeg vil jo ikke at han skal få hodepine.. )
Vinen var da drikkendes den, men god........ hm, heller tvilsomt! Men ingen skal si at jeg ikke prøver å være kultivert iallfall.

jaja, nå er det straks natt og mørkt her. -33 ute,
god natt til deg,
klem fra meg!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du vænne d på sjø Laila! Drakk bærre kvit før, men no ty e rø æ bæst! Så d æ bærre å hærått å småkkå.....
Go hælg d lille såm æ ått tå denj:-D

Fagerhaug

Gry sa...

Hei!
Koselig blogg:-) Legger meg til som følger:-)

Vin ja, jeg foretrekker hvitvin og ganske tørr. Rødvin får jeg vondt i hode av, hehe:-) Men helst vil jeg ha "sprudlevann" blir så muntre og sprudlene av det, hihi:-)

Ha en flott dag:-)

Klem fra Gry:-)

Laila sa...

Heisann Siv og Gry =)
Slapp faktisk unna hodepinen i dag.. jiippii

Velkommen som følger, Gry, morsomt at du syns jeg har en koselig blogg!

Ønsker dere begge en kjempefin søndag =)
Klem fra Laila 8)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Vin er ein tilvenningsak, likte det ikkje først eg heller..men no storkoser eg meg med vin. Øl liker eg ikkje..men der er det vel eg som må tilvennast;)
Men dei har jo så mange fine skap på IKEA, som du kan kjøpe..og vips kan du kjøpe meir skapfyll;)
Ha ein finfin dag!
Klem:)