tirsdag 22. februar 2011

L... (dette er ikke alfabet-innlegg for der har jeg kommet til bokstaven C.. =)

Denne er kopiert fra Elisabeth - Innerst i veien - etter oppfordring!

L
Jeg vil:  Legge meg
Jeg har: lang leggetid... =)
Jeg er ikke: langt fra ny tidligvakt ;)

Jeg synger: Levva Livet

Et dyr jeg minner om: Lama, lus, leopard, "Litago" - selvsagt ble "litago"vinneren...

Jeg liker: loff...

Kopier gjerne denne og skriv på din egen forbokstav.

"I nøden spiser fanden fluer" er det visst noe som heter... når man er så trøtt at man ikke orker å tenke tilbake på sprell, eller humoren sitter litt langt inne, kan det være greit med et nesten ferdig innlegg. Så har jeg gitt ifra meg et livstegn iallfall!
Stor klem fra Laila

1 kommentar:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Selv om jeg ikke er noen Åge-fan så rocker "Levva Livet" skikkelig og får meg i godt humør, energisk. Super L-løsning.

PS. Jeg digga også luk for snart 30 år sida (ooops, det var lenge sida, gitt). Nå tør jeg ikke se igjen Ville Vesten, redd for å ødelegge de gode minnene. ☺