lørdag 1. januar 2011

Nytt år - nye muligheter =)

 Snøen laver ned.... og det krever muskler det =)
Jeg måtte ut å lage vei, Sonja sprang rundt meg og ordnet med litt mer jobb for meg. For når jeg hadde fjernet snø en plass, kom ho for å grave frem skjulte skatter... Ja ja..

Nytt år gir nye muligheter! Jeg har tenkt å bli snill dette året =) Så snill faktisk, at jeg tok en ekstravakt på jobb i kveld.. he he. Tåler vel ei kort senvakt etter ei uke fri.
Ikke at det frister så mye når snøen laver ned sånn men, skal man være snill (iallfall litt snill) så trosser man vær og vind.

I går kveld var det første gang at vi ikke var ut ved årsskiftet, dvs jeg var ut for å røyke - men resten satt inne. Vind og snø gjorde sikten minimal,  så da sparer vi fyrverkeriet til en senere anledning. Ikke at det gjør noe, for snakk om å sende penger opp i lufta.....

Ønsker deg lykke til med dine nyttårs forsetter - mitt er altså å bli snill =)
Klem fra Laila

Ingen kommentarer: