mandag 24. januar 2011

Kaffe =)

Kaffe ja.. Jeg er avhengig av den, får skikkelig hodepine hvis jeg ikke drikker x antall kopper per dag. Man kan vel trygt si at frokost, lunsj og (alle) mellommåltid består av kaffe.. kanskje ikke så sunt, det skifter jo fra hver dag! (Altså hva forskningen sier ang det emnet).

Jeg spiser litt mat hvis jeg er på jobb, da har jeg med meg matpakke og en yoghurt=) Men maten nytes selvsagt med kaffe til.
Jeg drikker faktisk litt vann å, når jeg er på jobb.. Det frister mer der, her hjemme har vi farve (noen ganger verre enn andre.. ) og en smak som gjør at du velger andre alternativer enn vann til drikke.
Men vannet er fullt brukbart til å lage kaffe altså =)

Hvis malen på hvor mye kaffe du skal nøye deg med, er hva denne maskinen lager, hvis man trykker på 1 kopp... ja da sliter jeg=) HE HE

I min pure ungdom brukte jeg å skryte av at det beste jeg visste var "kaldkarsk" med sneiper!! Da måtte selvsagt sneipene være av den hjemmelagde sorten, altså rullings, for sneiper av sigaretter var liksom ikke det helt store.. =)

De som kjenner meg eller rettere sagt kjente meg i gammeldåggån, vet at jeg ikke drakk alkohol, jeg var den fødte sjåfør. Så den kaldkarsken var vel å lyve litt..

Nei nå ble jeg kaffetørst jeg.. tror jammen jeg skal brygge en kaffe på maskinen - dobbel selvsagt =)
Klem fra Laila

Ingen kommentarer: