torsdag 13. januar 2011

Hybelkanin(-er)... vs husmora : 1-0

Hm, jeg måtte nok en gang dra frem et gammelt bilde.. for akkurat nå er det ikke noe objekt som er bloggbart her i huset. Etter nok en dagvakt, (som kom brått på pga spennende krimbok..) er ikke lysten spesielt stor til å shine opp kåken, slik at jeg kan bidra med nye bilder =) Ute er det nå -27,5, så det frister ikke å springe ut for å ta bilde av det fine januar-"lyset" heller!
Bonden har ikke bidratt med mye husarbeid akkurat, heller bidratt til at hybelkaninene får selskap av mer uidentifiserbare objekter.. Sonja har vel ikke heller bidratt med å holde huset - "rent og pent".)

Ikke for å klage altså, det er jo selvsagt en husmors plikt å holde hus og hjem prikkfritt til enhver tid! Men akkurat nå takker jeg de høyere herrer for at ingen har kommet på kaffebesøk... (selv om jeg i tankene har bakt mang ei eplekake.. he he)

Morgendagen vil heller ikke bli brukt til huslige sysler, da skal jeg jo til tannlegen *skjelve*. Bilen har en avtale for å gjennomgå EU-kontroll.
Jeg får heldigvis pappa til å kjøre bilen min til Berkåk, til verksted - så får jeg låne bilen hans til Oppdal =)
Hvis jeg "overlever" tannlegebesøket er det farlig for at det blir en runde på butikker å. Satser på at lønnen har kommet inn jeg =)

Ønsker deg en hyggelig kveld,
klem fra Laila


2 kommentarer:

Anonym sa...

å så kom itj du innom når du for fårrbi Fagerhaug?

Laila sa...

Heisann Siv =)
Jeg er ikke sikker på hvor du bor hen jeg...
men hadde vært trivelig å vært innom deg ja =)
Klem