torsdag 6. januar 2011

Velstand venter ??

 I dag har jeg skiftet ut julegardinene, med disse gullfarvede gardinene.
Det blir litt tomt, når man kaster ut juletre og nisser, lys i alle varianter..
Jeg har ikke tatt ned kulene med lys i vinduet enno, jeg syns de er så fine sjø..
Men nå skal du få forklaring på hvorfor jeg valgte gullgardinene mine..





Jeg har et pengetre, den er i blomst nå. Noe som skal bringe velstand i kjelleren borti Bjørkly. For å være i forkant rikdommen -> gullgardiner =)
Jeg har levert inn Lotto, Extra og Vikinglotto =) Så nå bare venter jeg på telefon fra Norsk tipping.. Dvs søndag og i dag tikket det inn en sms på telefonen min, (jeg har registrert meg gjennom telefonen, og nei jeg husker ikke hvordan jeg gjorde det...) premie venter. Spent logger man seg inn for å sjekke premien........... og så lyser tallenes fakta mot deg : 2 rette i joker =30 kr!! (x2 altså 60 kr!! Jippi).
Glemt er at du har levert en såkalt liten spillmix til 150 kr, altså minus denne uken å. Eller kanskje ikke denne uken da, har jo Lottoen igjen på lørdag......

Jeg sitter bare å drømmer om hva jeg skal gjøre med millionene, hm, spennende =)

Ønsker deg en trivelig kveld,
klem fra Laila =)

Ingen kommentarer: