fredag 7. januar 2011

Bokorm... med hukommelsesproblemer =(

bokklubben.no har lånt ut bildet
Nå har jeg lest ferdig boka: Sukkerdøden av Unni Lindell. Denne anbefaler jeg på det sterkeste. Personen som tidlig sto frem som morder, viste seg å ha en morder til i omgangskretsen. Cato Isaksen deler her scenen med Marian Dahle...

Må vel forklare det der med hukommelsesproblemer. Eller jeg er ikke sikker på at det var min skyld, denne gangen (husker ikke). Jeg kjøpte meg div blad og avis da jeg var på min utflukt til Tynset i dag, disse ble igjen i kassa - da jeg måtte forte meg å pakke fordi nestemanns varer var på tur nedover båndet... Haff. Vel hjemme husket jeg dem, tlf til lederen ga ingen resultat, dvs VG var registrert lagt igjen men ikke de to bladene mine. Skitt au, 100 kr ut gjennom vinduet =( Peng har e nok tå... så jeg tar det på min kappe! Ønsker den som "tok" med seg mine blad en koselig stund !

Straks skal jeg lage (ja da blir det hjemmelaget) pizza til min kjære (og til meg selv).
Håper du får en fin kveld! Ønsker spesielt alle med arbeidshelg: God vakt!! Jeg skal jobbe i helga jeg å =)

Klem fra Laila

Ingen kommentarer: