søndag 23. januar 2011

Søndag, nr 2 =)

Kjøpte 5 primulaer til 100 kr på plantasjen, her 3 av dem..
Siden forrige innlegg har jeg vært effektiv! Jeg har vasket vinduene, pga mildvær og inspirasjon fra ei på facebook... Vaskemaskinen har jobbet som bare det =) Jeg har ryddet på kjøkkenet, tørket støv og vasket gulv. Fikk til og med bonden til å bidra mellom sports overføringene på tv. Spurte han i rett øyeblikk, da damene var ferdige med skiskytingen - "Vil du støvsuge, kjære???" Blinket litt til og vips, han var i gang.

Samtidig med ryddingen på kjøkkenet, bakte jeg ei skuffkake! Farlig for at jeg må ta den med på musikkøvelse i kveld, for det er jo trivelig den blir spist opp =) Detta er jenta som holder hviledagen hellig =)

Så etter en nydelig middag, ble det tid til en liten hvil.. som ble avbrutt av mamma, som har panikk - da hun er uten nett på tlf. Men det har sikkert ordnet seg nå.. hvis hun følger mine instruksjoner da...
Pappa er nemlig på reisefot, han har i dag sett Budapest med guide!! Neste stopp Savar(?) Heldige han =)

Jeg skal gjøre meg klar for å mime litt igjen i kveld (på kornetten),
ønsker deg en fortreffelig kveld,
klem fra Laila

2 kommentarer:

Venke sa...

Hei Laila jammen effektiv du :-) Tenkte på vinduene i dag jeg også. Herlig med så mildt vær i januar. Men om jeg ikke fikk tatt vinduene så har iallefall vaskemaskinen gått i hele dag. Det er forresten ikke noe uvanlig her i huset :-) Ha en fin øvelse i kveld.

Laila sa...

Takk for det, Venke.. vi snakker ikke om de andre 6 dagene i uka, der det absolutt ikke blir gjort en dritt.. hehe =)