mandag 3. januar 2011

Inspirert av Puls på Nrk??

 Mens "Puls" ruller over tv-skjermen, med enda en superkur, finner jeg frem vaffelpressa. Røra var full med div rester fra jula og mye smør.
Det freste utrolig godt når den godgjorde seg =)
Farlig for at det blir to buksestørrelser opp her - istedenfor "Puls"s to buksestørrelser ned..
Jeg bruker å skjule meg bak at jeg går i dvale på vinteren jeg. For å overleve kulde er det viktig med et spekk-lag. Det har jeg passet på å opparbeide gjennom flere år... egentlig skal det av igjen når det går mot varmere tider, men sommeren har ikke vært noe å skryte av så...

Litt inspirert ble jeg nok av "Puls" for jeg var ut en tur for å rydde litt snø =) Men her overdrives det ikke!

Ønsker deg en fortryllende aften, enten du satser på salat eller noe som opprettholder spekk-laget =)

Klem fra Laila

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha ha ha ... Du er så bra Laila ....!!!!

Laila sa...

Takk for det, anonym =)

Anonym sa...

Så på Puls jeg også.....
Hadde heldigvis skåla med seigmenn i nærheten, så jeg slapp å reise meg #-o
evelyn

Laila sa...

Jeg ble nok litt mer påvirket jeg da, som reiste meg og gikk på kjøkkenet for å provientere =)