lørdag 15. januar 2011

Husmora vant denne omgangen =)

Jeg hadde egentlig tenkt og ta sånn før- og etterbilde.. men etter grundig tenking (?), fant jeg ut at dette nok kunne slå tilbake på meg selv. Hvem viser vel frivillig frem hvor dårlig husmor-genet er utviklet?

Altså, hybelkaninene har nå flyttet inn i støvsugeren sammen med solsikkefrø og hundehår ;) Jeg har også tørka støv og vaska gulv. Til og med vaskemaskinen har fått jobbet litt i dag.

Planen var så gard å bake litt, har igjen en stor haug med røde (pga fargen) epler fra jul. Disse er like pene, farlig for at de er sprøytet med noe som gjør at det ikke fins en eneste skrukk på dem (hm, kanskje noe å bruke for å bekjempe rynker??). Men bonden spurte pent om jeg kunne ta en tur på coopen for å kjøpe kraftfor og kalvegodt, så da ble det prioritert.. Men helga er jo ikke over ennå, så det er håp.

Ønsker deg en fin lørdags ettermiddag/kveld,
Klem fra Laila

Ingen kommentarer: