søndag 2. januar 2011

Kan holde hardt.. hehe

På tur hjem fra Molde - der jeg kjøpte bilen =)
Hm, tiden har vel kommet til å revurdere nyttårs forsettet?!
Snill jeg.. ???
Huff, noen ganger holder det hardt. Noen ganger vil jeg bare være et troll, ganske ofte egentlig - når jeg kjenner etter ;)

En ting jeg iallfall kan bli bedre på er å slå av datamaskinen og rydde og vaske kåken min. Men det er vel så urealistisk at det trenger jeg sikkert å tenke på det et års tid, men neste års forsett.. kanskje.. he he

Hverdagen kommer nå med stormskritt, ikke for det - jeg har fri i morgen å jeg, senvakt på tirsdag =)
Kanskje et annet forsett skulle vært å skrive seg opp på flere vakter.. hm, må nok tenke på den - er en smule lat jeg.. men absolutt noe å tenke på. Startet jo året bra, med den ekstravakten i går.. jaja..

Men nå skal jeg straks lukke pc'n for noen timer, ønsker deg først fortsatt lykke til med forsettene dine (for jeg regner med du har flere??)

Klem fra Laila
som har henta inn ved og rydda snø.. 

Ingen kommentarer: