fredag 28. januar 2011

Dagen i dag =) Eller rettere sagt i går ... =)

Rättvik 2010
 Jeg har hatt fridag i dag, før arbeidshelg =) Så hva har jeg brukt denne dagen til, noe fornuftig??
Neppe =) Sov lenge (det er godt det, iallfall hvis jeg ikke sover på ryggen, for da blir den sååå vond.. ), så ble det fort klart at bonden skulle til tannlegen (au, au, au, men han er jo så tøff så...), derfor "slang" jeg meg med til Tynset.

Rättvik 2010
 Som tidligere nevnt, finner du som regel noe kjøpbart når du egentlig ikke skulle ha noe spesielt =)
Mens bonden ble terrorisert, dro jeg på Trontorget. Der var det salg opp og salt i mente.
Jeg var innom Cubus, for der har jeg igjen et gavekort fra jul, men ingen storhandel der, kun patthenger =)

Nille har utvidet butikken sin, eller rettere sagt de holder på! Der fant jeg div duker/løpere på tilbud : 90%! Det er jo gi bort-pris. Det ble en del duker til den nette sum av 36 kr =))))))))))

Kid har jo også en del billig og greie ting. Her vet jeg ikke om jeg vil røpe hva jeg kjøpte, for det er ikke helt nødvendig - dvs det er ikke helt rettferdiggjort i hodet enno, handelen altså =)
Men jeg kan røpe at jeg kjøpte noen mikrofiber kluter, 3 for prisen av 2!
(Jada, mamma - jeg vet jeg har nok kluter fra før... men)

REMA 1000 ble også besøkt, for å finne rask middagsmat - som i dag ble wienerpølse og potetsalat, lompe og brød, sprøstekt løk...

Juhu, da er det vel snart natta her =)
Senvakt i morgen, så jeg kan sove lenge (men altså ikke på ryggen.. he he)=)

Klem fra Laila

Ingen kommentarer: