fredag 14. januar 2011

Hybelkanin(-er)... vs husmora : 2-0

Jeg må bare skynde meg å si det : dette bildet er ikke fra golvet hjemme hos meg.. for da må du legge til noen hundehår og solsikkefrø og vedrusk.. He he

Dagen i dag startet tidlig, og i skikkelig vintertemperatur : -32,8. Forden startet og jeg var klar for tannlege! Forden hadde en avtale med naboen (fra Ulsberg) for EU-kontroll, noe som gikk veldig bra =) Ingen merknader!! Hurra.

Tannlegen var som vanlig forsinket, noe jeg hadde håpet på å slippe ettersom timen var kl 9. Klokken nærmet seg halv 10 før jeg blek men fattet ble kalt inn. Neste pasient hadde faktisk kommet å, om mulig mer blek enn meg...
Lettelsen bredde seg da tannlegen spådde 10 min forsinkelse for neste pasient! Det ville si at blodsirkulasjonen i hendene mine bare skulle stoppe i 10 min denne gangen. (For her strammes alt som strammes kan).
"Dette skal bli en enkel oppgave!" sa tannlegen - og jammen: etter 10 min slapp jeg ut etter å ha betalt en liten sum i honorar, 600 kr takk =)

Men jeg må si at jeg lurer på formen min, det ble lite shopping i dag, ingenting fristet....

Men som overskriften sier leder nå hybelkaninene med 2 poeng ... fortsettelse følger.....

Klem fra Laila

Ingen kommentarer: