søndag 23. januar 2011

Søndag...

Da har vi vært i storbyen, eller rettere sagt like utenfor...
I disse salg-tidene kan du finne mye fint, iallfall hvis du egentlig ikke trenger noe =)
Mamma hadde planlagt å øke "bling!" beholdningen sin, dvs at hun elsker klær med krimskrams på. Noe datteren ikke syns er så veldig... =)
Det så ut til å bli min handledag, jeg som ikke skulle ha noe, i de 2 første butikkene vi var innom var det jeg som kom ut med pose.
Men mamma tok ledelsen og overgikk ganske fort, med rette - for jeg var jo bare med som sjåfør.

Sjåfør ja, det er mildegrader - noe som åpenbarte seg i vann, mye vann. Det var så mye vann at man kunne lure på om det var båt man skulle hatt...

Men nå må jeg ta opp kampen mot hybelkaninene og rotet og støvet og kaos... Huff.
Jeg vet man skal holde hviledagen hellig, men jeg våger meg til å løfte litt på skrotten lell..

Kos deg med sport på tv'n eller ute i regnet (eller det du måtte ønske å bruke søndagen på!)
Klem fra Laila =)

Ps= kanskje det blir et bilde i neste innlegg.... he he

Ingen kommentarer: