torsdag 2. september 2010

En smule ensom dag...

Hmmm, det er vel egentlig sunt å kjede seg.. og være så sinnsykt lat at du ikke gidder å finne på noe spesielt heller... Bonden er hos nabobonden for å legge silo. Dvs at jeg styrer fjernkontrollen sjøl i dag, både på tv'n og på diverse gjøremål. Startet dagen optimistisk - fylte faktisk vaskebøtta!! Etter endel pauser ute i sola (og i regnet), ringte plutselig telefonen. Det var ei kvige som var ute på vift, på ulovlig grunn.. Hun hadde tatt seg over bekken til naboen, som nok fristet henne med grønt, saftig gress.. hehe. Dro dit for å geleide henne over bekken igjen. Da oppdaget jeg at resten av bondens buskap også var på vift, de var der bonden hadde stengt av =)

Så måtte jeg jammen jage dem å, etter et par timer (her går det unna, eller not..) ga jeg rett og slett opp, de ville ikke gå der jeg ville de skulle gå...

Jeg har levert inn bilen min for få reparert en meget sprukket frontrute, eller reparert å reparert.. det er vel mer skifting av frontrute som er rette termologien. Det er kompisen til drengen (les: pappa) som skulle fikse dette. Derfor har jeg pappas bil til i morgen. Egentlig skulle jeg ut på langtur i dag, for den er kjempegod å kjøre.. men her sitter jeg altså. Morosamt... or not.. skikkelig giddasløs jeg...
Bildet her er tatt i Rattvik, under sommerferien min, den var ikke så aller verst den her =)
Ønsker deg en fortryllende kveld, om du er lat som jeg eller full av energi =) Klem fra Laila =)

Ingen kommentarer: