mandag 13. september 2010

Gravemaskin og mosetur =)

Dagen startet først litt tidlig.. dvs så tidlig at jeg faktisk gikk og la meg igjen, he he =) Men etter å ha stått opp den andre gangen, tok jeg med meg kameraet for å sjekke ut hva bonden og drengen bedrev tiden med... De skulle rydde nytt land, men drengen (pappa) hadde kjørt av beltet på gravemaskinen. Da den ene er litt mer tålmodig enn den andre, ordnet det seg til slutt =) De har jobbet jevnt og trutt hele dagen. Tror drengen syns det var morsomt å kjøre gravemaskin igjen?!


Etter å ha sløvet inne, fant jeg ut at jeg skulle ut og plukke mose og einer. For å ha litt sammen med erica'n, jeg hadde kjøpt for 19,90 på coop'n. Sonja tok oppdraget med å sjekke kvaliteten på mosen. Hun prøve lå, gned seg godt inn og koste seg.. Mens matmor drakk saft, røykte og snakket i telefonen.. Jeg har tatt mange fine bilder i dag å, men det var en del problemer med å få lastet disse opp.. aldri opplevd at det har stått mislykket før men... Det ble da 3 bilder.. (for det kommer et til sjø..)
 
Her ser du resultatet av pyntingen ovenfra(..se bort fra rotet rundt!) Det er ikke enkelt å beskrive lukter og farvene som er i naturen akkurat nå, men fint er det =) Jeg er så heldig at jeg bor midt i smørøyet når det gjelder natur. Jeg er dessverre ikke noe vintermenneske, så skiløypene får stå urørt for min del.. derfor er det så viktig at jeg tar noen turer i løpet av sommeren/høsten, for jeg må leve på de turene til det blir clocks-føre igjen. Ønsker alle en fin kveld/natt.. så kommer jeg forhåpentligvis tilbake med et BBBBBBBBBBB - innlegg snart =) Klem fra Laila

Ingen kommentarer: