fredag 3. september 2010

Hva med alfabet-innlegg???

Før i tiden hadde de også trang for å fortelle ting til etterslekten. Her ser vi helleristninger i Nord-Trøndelag. Husker ikke helt hvor men det var mellom Hegra og Stjørdal... he he. Ser i blogglandia at noen skriver alfabet-innlegg.. Kanskje noe for meg å det? Det er liksom ikke så veldig morsomt for leserne mine og lese om turer i ullsokker, clocks og vedordning, iallfall ikke hele tiden, eller?? Jeg er jo bare en enkel jente (eller som vi sier: kjerring), som lever et enkelt og ganske rolig liv. Ikke har jeg økonomi til å pusse opp alle rom, slik at de blir kritthvite og møblene er vel det man sier hummer og kanari. Jeg kan sikkert lovprise mine kjære, for de er jeg veldig glade i, men innleggene blir litt for ensformig av det.. Derfor skal jeg prøve meg på alfabet-innlegg jeg å... Innlegget for bokstaven A følger snart =) Ha en fortryllende kveld, klem fra Laila

Ingen kommentarer: