fredag 10. september 2010

Erika eller røsslyng??

Dette er vel ikke et så veldig fint bilde av røsslyngen, men i frykt for å kopiere bilder som andre har tatt: ble det sånn.. I blogglandiga er nå høsten hovedtema, og det er ikke måte på hvor flink folk er til å pynte opp utenfor døra si med erika og røsslyng. Tror nok at de fleste er av den kjøpelysne sorten og handler inn i stede for å ta en tur ut i naturen for å plukke inn røsslyng (gratis er den visst å der.. he he) Hva foretrekker du? Kjøpt eller selvplukket?
De du kjøper syns jeg har så lett for å tørke ut og bli stygge, noen tips??

Dette bildet er mest for å dokumentere at bonden har hentet hjem gravemaskinen =) Nå må du tro på meg da, pappa?? Ellers venter det meg noen timer på jobb igjen i kveld, jeg er meget stolt over å si at det er 4 - fjerde helgen på rad at jeg jobber, hele eller deler av den... Klapp på skuldra, Laila! Du er flink =) (dagens selvskryt)                                 Ønsker deg en hyggelig helg, om du skal jobbe eller ikke... hva med en tur i skogen for å sanke av naturens skattekammer??                      Klem fra Laila



2 kommentarer:

Laila sa...

Sett erika'n i to døgn i vann, deretter i NY gjennomvannet jord- fortsett å vanne den til frosten kommer, da har du erika'n helt til utpå vårparten når sola dreper den :-)))) ---
Dette tipset ga Hildur =)

Laila sa...

til jul kan du pynte med gran og furukvister rundt den - FRA HILDUR IGJEN =)