lørdag 11. september 2010

Fotballturnering i regn....

Dagen startet med data og kaffe.. så kom bonden med spørsmålet: "Vil du bli med på fotballturnering??"  Hvis man så på været, så fristet det liksom ikke så mye med fotballtitting... De som kjenner meg vet at jeg ikke er av den sportslige typen, på langt nær. Dette er jenta (kjerringa) som aldri i sitt syndige liv har drevet med organisert idrett (ikke uorganisert da men...) . Min karrière som aktiv hadde et høydepunkt, det var på miniputt-kamp på Storås. Noe som var meget omdiskutert - da jeg egentlig var for gammel.. he he.  Ingen idrettslag eller treningstilbud har tjent noen kontingent-penger på meg! Og det vil nok heller ikke skje i nærmeste fremtid. (Bildet er stjålet fra fotballturneringens facebook side)
Men hva gjør man ikke for sin store kjærlighet i livet?? Jeg ble med, utrustet med røyk og den megastore vesken min =) Ved ankomst Alvdal følte jeg meg raskt utenfor, her var det sportsutstyr i alle varianter.. bukser med og uten lufting, isposer og sportstape. Kvikne stilte med to lag, et damelag og et herrelag. Jeg er som sagt litt skeptisk til denne idretten og jeg er livredd ballen. Derfor passer jeg på at det er noen som står foran meg, eventuelt gjemmer jeg meg bak noe som stenger den frie sikten.

Tenkte jeg skulle ta noen bilder, men minnekortet sto igjen i pc'n hjemme... Bondens lag spilte to uavgjorte, en seier og et tap. Damene vant sine to kamper og kom derfor i finalen. Det ble en fin 2.plass etter en spennende og tett kamp... Jeg må nok bare innrømme at jeg fortsatt syns at bilcross er mye mer min sport =) Det var tider det..he he. Når det gjelder fotball føler jeg meg mer som hytten som sees på bildet her, det er for seint å gjøre noe med meg.. taket har falt ned og det begynner og bli veldig råttent... Ønsker alle en fin lørdagskveld, klem fra Laila =)

Ingen kommentarer: