onsdag 22. september 2010

Ikke akkurat stressa .... =)

Det nærmer seg med stormskritt... Kreta-turen.. reiser jo på lørdag.. Men har Laila pakket??? Neida.. stresser ikke. I kveld fikk vi besøk, i morgen skal jeg på kurs/foredrag med Jørgen Skavland "Frisk nok til livet". Fredag skal jeg på senvakt... Innimellom disse postene må jeg da klare å pakke. Skulle sett over om det er noe vi mangler, som jeg skulle handlet inn, når jeg allikevel skal til Tynset i morgen. Bonden er iallfall ikke stresset, jeg lurer på om han har ei badebukse jeg.. men han må vel klare å pakke sjøl.

Har sjekket været på yr.no : Det skal bli sol og rundt 25 grader =) Så jeg gleder meg en smule. Er litt spent å, må huske å pakke inn gaven til mamma å. HUSK DETTE =) Fikk nemlig en ting i posten i dag som hun skal få.. (nå kan du lure nå, mamma!!) Er egentlig trøtt, men gidder ikke legge meg. HOFF, så full av energi =) Ønsker alle en fin kveld og natt!! Klem fra Laila

Ingen kommentarer: