torsdag 9. september 2010

Husker du??

Husker du våren 2010???? Hvilke planer hadde du for sommeren, som lå foran deg... opptil 4 mnd med sol, insekter, ferie og div annet du forbinder med sommer? =) Jeg er av dem som er veldig (og da mener jeg veldig!) rolige på vinterhalvåret (eller de 8 resterende mnd det ikke er sommer), jeg har et par ski, eller rettere sagt jeg har to par ski. Det ene paret er arvet etter Hans Olav, de var flittig brukt når han levde, men det er iallfall ikke overbruk som gjør at de har sprukket og egentlig er klar for søppelhaugen. Det andre paret har jeg fått av min kjære pappa, han kjøpte seg fjellski, mer dreven i skiløpingen han enn meg =)

Neida, sommeren er liksom mer meg.. iallfall i tankene og planene jeg legger mens snøen ennå dekker rotet som kommer frem på våren... Jeg skal liksom gå lange fjellturer, utstyret er egentlig klart da, investerte til og med i nye fjellsko i år, da de gamle var utslitt av at jeg hadde brukt dem som vintersko noen sesonger.. Som du ser av bildet er jeg heller ikke dreven i disse fjellturene, noe som resulterer i gnagsår når jeg først tar en fjelltur =(  Nå er høsten kommet, og snart kan du ikke gå i fjell eller skog, for "naturen" invaderes av jegere, å gammelt jungelord sier at da har de enevelde i området rundt her =) Jeg kjenner jo de fleste som jakter her oppe, og det er tryggest å holde seg inne når jakten starter, he he!! Så jeg gjentar dagens spørsmål : ! Har du fått gjennomført planene dine for sommeren 2010?????
Klem fra Laila

Ingen kommentarer: