mandag 20. september 2010

Drengen i full jobb =)

Drengen er i full jobb.. han har det så travelt at jeg måtte komme ut med kaffe og kake i dag. Han er opptatt resten av uken, så det er om og gjort å få ferdig mest mulig. På lørdag reiser vi nemlig til Kreta. Jeg er så glad for at bonden har tatt seg tid til å bli med (og at det har ordna seg med avløser!!). Det er mye som skal ordnes før vinteren kommer, så nå lukter det veldig bondeland her. (Heldigvis har jeg ikke noen klær på snora=)). Drengen likte eplekaken, selv om den var litt "brent".

Hva gjør så jeg i dag... minst mulig på lengst mulig tid! Dvs at jeg gjør det jeg kan best, nemlig ingenting. OK, jeg har bakt ei eplekake, tørket litt støv, skifta på sengene og småsulla litt på nettet.. Der jeg ser at oppussing er hot stuff. Jada, her er dama som har hatet fargen på veggene siden hun flyttet inn høsten 1997, men har hun gjort noe med det?? Not.. men kanskje... jeg må vente til etter Kreta-turen, sjekke saldo og om arbeidslysten er noget høyere da, så kanskje... men hvilken farve skal erstatte den "fine" grønne fargen??? Det blir noe å tenke på! Klem fra Laila
PS: Enkel eplekake : 125 gr smør og 125 gr sukker røres hvitt. 125 gr mel og 1ts bakepulver tilsettes, røres sammen med 2 egg =) Bruk så mange epler du får plass til, strø over sukker og kanel - inn i ovnen på 200 grader i en halv time. Jippi =)DS

2 kommentarer:

Thelma Louise sa...

ja jippi..eplekake er bare så godt.:-))

Laila sa...

å denne er bare så lett å lage, anbefales =)