søndag 12. september 2010

Musikkøvelse...

Er det å spille i korps blitt en smule for nerdete?? Vi sliter med oppslutningen i Kvikne hornmusikk.. Utsiktene for å klare å gjennomføre nok en sesong, ser dårlige ut.. Det blir ikke så morsomt å spille når vi sitter der, bare 10-15 stk.. Jeg har nok vurdert frem og tilbake jeg å, om jeg gidder en sesong til.. for det koster mye penger og det blir festkomité, kakebaking og andre dugnader for å få inn penger. I kveld var vi 11 stk som møtte på øvelse, det skal sies at jeg og bonden kom en time for seint da, for fjøset har selvsagt førsteprioritet i Bjørkly =)
Det har vært mange artige turer med hornmusikken, her fra korpstreff i Haltdalen.. våren 2008 (tror jeg).. Informasjon om veien og skjebnen til Kvikne hornmusikk vil komme på www.kvikne.no , så følg med på den spennende fortsettelsen =) Jeg skal prøve å lage et innlegg om bokstaven B i morgen.... så da spørs det da... hva skal med?? Kanskje litt om den mislykkede bakingen i dag... bakte banankake, som ble veldig høy på sidene og veldig dyp på midten.. he he ! Eller om eplekaken som ble til eplemuffins.. følg med - følg med!! Klem fra Laila

3 kommentarer:

Britta sa...

Tja.. den kan jo handel om Me,Britt vettu ;o) vente i spenning hohoho =))

Laila sa...

kanskje det ja... Lete opp noen saftige historier om deg, kanskje dikte opp noen å.. hehe=)

britta sa...

eller.. næi du ska få slæpp hehe...