lørdag 28. august 2010

På besøk - Ulsberg...

Morsomt, hehe. Nå er jeg altså på Ulsberg hos mine foreldre, en snartur.. Men jeg må selvsagt oppdatere bloggen i kveld å.. Og en blogg uten bilder er jo sjelden gøy.. Men hvilke bilder kan man vise fra sine foreldres arkiv... Hmmm, det er mange bilder der fra deres turer i inn- og utland.. Men det er vel strengt tatt deres private bilder, så derfor måtte jeg lete etter bilder de har av meg. Dette bildet er tatt i 2008, Mona og Werners bryllup. Ser jammen ut som jeg har fått krøll på det ellers så krøllfrie håret mitt her.. så fant jeg også et bilde fra
Kreta-turen i fjor... Her prøver jeg iherdig å få tak i bonden, men han var ikke mye tilgjengelig under den uken altså. Mens mamma og tante Mariann snakket med sine kjære flere ganger daglig, traff jeg min kjære bonde på telefon to ganger.... Forklaringen lå i at han var på elgjakt, og at de hadde diverse "jaktmøter" om kveldene... Disse jaktmøtene resulterte i et meget artig bilde, som mamma fikk til sin bursdag, men det kan ikke vises her.. men det var mange nakne mannebein der... Nå skal vi se om vi finner noe mer morsomt her:

Hmmm, dette er veldig sent på natta!! Skulle vel egentlig vært sensurert.. Her er jeg og min kjære onkel Harald. Hansen-klanen har årlige søskenbarntreff, dette er fra Stjørdal i 2008. Etter mye god drikke (eller var den egentlig så god...) samlet vi oss på et hotellrom, der praten og latteren gikk for fulle mugger.. Dette er altså natt til lørdag, vi var nok merkbart roligere neste kveld både jeg og onkel!!

Jeg må avslutte kveldens innlegg med blomster, slik at dere får sove i natt... hehe! Pass deg, kanskje jeg en dag kommer å låner din maskin og søker etter bilder for å legge ut på bloggen... Til da ha en fortreffelig lørdagskveld! Klem fra Laila =)

Ingen kommentarer: