onsdag 4. august 2010

Fra sol til regn =)

Heisann! Her er et bilde fra i går, da vi satt under et tre og drakk cafe latte og spiste kanelsnurrer. Været var upåklagelig. Det eneste som kom ned fra himmelen var fugleskitt.... Jada, jeg ble truffet.
Jeg hadde selvsagt reist ifra laderen til kameraet, men med kvinnelist fikk jeg ladet det opp igjen, uten kostnad, hos forhandleren der jeg kjøpte det. *Blink, blink**

Utpå kvelden, dvs etter varming av visaen og spising/drikking, prøvde vi ut Moras nyeste attraksjon. Bowling... og øl =)Som resultatet viser, var ikke jeg på førsteplass, men det kommer vel ikke som noen overraskelse for de som kjenner mine bowlingprestasjoner.... For som sjåfør for bonden med venner, har jeg som regel en fordel, de har drukket myyyyyyyye øl... men forresten så vinner jeg ikke da heller... hehe

Som vanlig er jeg meget opptatt av fottøyet, les tidligere innlegg, her har jeg jammen slått til med bowlingsko - uten - ullsokker... ikke verst nei. Man prøver å ikke tenke på hvem som har brukt skoene før, og på eventuelle sopp problematikk..
Banen var åpnet i mai i år, og den var fin =)


I kveldsmørket, men i varmen, samlet vi oss hos onkel Rudolf og tante Solveig. Noen for å skryte over resultatet, mens andre drakk for å glemme det. (Hmmm, Tor Arne: Hvem vant??) Praten gikk og trivselsfaktoren var høy. Fra fellesområdet strømmet den ene svensktoppen etter den andre frem, det var dessverre ikke karaoke i kveld, men et band som hadde listetoppen inne. (Les: av svensktopper..hehe)
Vi våknet til regn i dag, temperaturen var lavere enn når vi krøp til sengs. Men Tuva holder seg i aktivitet alikevel. I dag skal vi ut på tur, nedover til Leksand og videre til Rattvik, der er det amcar-festival.
Thu-hu, vi treffes snart igjen, hvis nettet virker..
Klem fra Laila

Ingen kommentarer: