mandag 16. august 2010

Ved og skrubbsår =)

Det er en del bjørk som skal kappes og kløves til rett størrelse.. bonden har startet på den minste haugen, og til nå er 5 storsekker fulle. Jeg er med, mest som et forstyrrelsemoment, men endog ;)
Da en kom for å hente reinskort i kveld, skulle jeg styre maskina alene, noe som gikk ganske bra, bortsett fra et skrubbsår på langfingeren. Jeg var ikke i nærheten av sagkjedet altså, men det er mange andre feller for ei kløne som meg. Hofta blir medisinert med voltaren, så jeg håper at den fungerer til onsdag, da det er første vakt etter en lang ferie.


Jeg har vel ikke gjort stort annet enn vedjobbing i dag, pluss at jeg har ynket meg litt ang hofta. Men det skal sies at det går fremover, for i natt sov jeg hele natta (nesten) uten alt for mange utbrudd =)
Supert vær har det også vært i dag, med kraftig vind. Jeg satser på at sommer ikke er over, for den har gått så alt for fort.. Jeg skulle sikkert ha vunnet å gått flere turer, men Sonja virker fornøyd med at hun slipper å dra meg opp bakkene.
Sånn går nå dagene, ønsker deg en hyggelig kveld/natt,
klem fra Laila =)

Ingen kommentarer: