fredag 13. august 2010

Jaja... sånn går nå dagan =)

Her er bilde fra forrige helgs hjemtur fra Elverum. Vi var dit for å feire en kompis 40-årsdag =) For å slippe skogen ved rv3 skulle vi kjøre en ny vei hjem igjen..... Det endte liksom med kjøring ved skog, men på grusvei... i x antall mil!!
Gutta tok dette med et smil, men de var nok glade da vi endelig kom ned til fast dekke igjen.

Jeg er som vanlig med gutta på tur.


Hjemme ventet denne haugen =) Dvs den har vokst den siste uken, da bonden har kjørt frem det han og drengen (pappa) hadde felt tidligere i sommer.
Fredag den 13. Det er nok grunnen til at jeg hadde et ublidt møte med en vedkubbe... ante fred og ingen fare da den plutselig traff meg på foten. Jeg mener at jeg er hoven og blå, mens bonden hardnakket påstår at det ikke kan sees med det blotte øye... hmmm, så det var ingen medlidenhet å få der i gården =(
Planen var egentlig Rennebumartna i morgen, men vi har fått varsel om at kalven som har vært borte på ferie, kan hentes.... så gjenstår det å se om vi får kalven med oss da....... kameraet skal iallfall brukes, med eller uten ullsokker... =)
Ha en fortryllende helg,
stor klem fra Laila

Ingen kommentarer: