torsdag 12. august 2010

Bilder av en fotogen Sonja =)

Sonja begynner å bli vant til at matmor har med kamera =) Etter at jeg startet med blogging ble kameraet nok en gang en trofast følgesvenn. Iallfall nesten hele tiden. I dag var det nok en ku som ville teste ut fødsel i friluft, etter at beskjeden tikket inn til go'stolen var jeg på pletten med kamera. Gikk i fjøset for å snakke med bonden. Men der sto den kua jeg mente hadde kalvet.... så da var det tilbake til kaffen og røyken.


Mens jeg satt der og nøt overnevnte ting, hørte jeg en ku som gikk ute. Dette måtte selvsagt utforskes, men uheldigvis ble kameraet liggende igjen hjemme. Der var en nydelig ku kalv og hennes stolte mor. Tingene gikk i rasende fart etter det. Bonden hadde kalt inn nabobonden. Kua ble jaget inn, og jeg fikk æren av å kjøre en vilter kalv og bonden med traktor. De satt i skuffa =)


Derfor var det Sonja som ble offeret i kveld. Først litt sjenert, så oppgitt - så tar hun å sier klart i fra : Detta orker ikke jeg!!

Ønsker alle en fin kveld/natt!
Klem fra Laila

Ingen kommentarer: