lørdag 21. august 2010

Bikini på salg....

For å få unnskyldning til å ta en "by-tur", fant jeg ut at jeg måtte ha ny bikini til Kreta-turen på September =)
Du skjønner sikkert tegningen -> bikini ->veldig på slutten av sesongen = rare størrelser....
Det var mange fine bikinier, jada, men størrelsene var liksom ikke helt meg..
De som kjenner meg, vet at jeg er en fyldig dame med skjultanlegg... Altså passer ikke C, D, E og div andre cup'er.. Tydeligvis er det flere med min størrelse, eller så tar de ikke denne inn...for det var ikke så mye å velge i, iallfall ikke av de jeg kunne tenkt meg. Ble med to overdeler, for det var jo salg! (Mamma)

Bikinitrusene er et kapittel for seg. Syns ikke mine krav er urimelige: jeg vil ha ei truse som skjuler iallfall litt av rumpeballene mine. Okey, jeg skjønner at produsentene skal spare penger/stoff, og derfor ikke kan bruke det som trengs for å skjule ei Tørset-rumpe (tror jammen jeg har Hansen-rumpa å jeg...)
Men se for dere den overnevnte rumpe, lyseblå i fargen (kanskje jeg er engelsk å, hmmm) å med viltgroende hekk, i en a la string... not in a million years... he he
Fant tilslutt en som dekker en del, så nå er det bare å glede seg, snart 1 mnd igjen =) Ønsker alle en fortryllende lørdagskveld!!
Klem fra Laila

1 kommentar:

Laila sa...

Håper at noen kan legge igjen livstegn snart =) Hadde vært trivlig det =) fortsatt fin kveld!