søndag 1. august 2010

Da var august her - og 2 uker igjen av ferien... =)

For første gang i mitt yrkesaktive liv, har jeg 4 uker ferie =) Den første uken var jeg en smule rastløs, den andre uken var jeg i silokommen. Nå har jeg planlagt en ferietur.... Jeg må som vanlig dra ut i verden alene :( Bonden har jo kuene sine, og det er ikke enkelt å finne en avløser. Selv om jeg syns det er trist å reise alene, syns jeg det er godt å ta en liten tur, slik at jeg får litt feriefølelse jeg å!

Glad jeg ikke går på skolen lengre, for der fikk man i oppgave å skrive stil om hva man har gjort i ferien.. hehe! Det er ikke mye jeg har gjort, så det hadde blitt en mager stil. Men jeg kunne jo ha tatt noen hvite løgner og skrevet ut fra fantasien. Da kunne jeg nok ha fått til noen sider.

Jeg skal ha med meg dataen på turen min, kamera også... så det kan bli noen innlegg. Plutselig er jeg tilbake =)
Klem fra Laila

Ingen kommentarer: