søndag 6. juni 2010

Tiden går så fort..


Nå har jeg hatt ei friuke, som er fast og etterlengtende hver 6.uke. Planene om hva som skal gjennomføres denne uken er som regel veldig ambisiøse... og hver gang er det lite eller ingenting som jeg har klart å gjennomføre.. hehe =)
Bildene i dag, er ifra Coop Kviknes jubileumsfest, der bonden koste seg =) Jeg var sjåfør, da jeg hadde vært på en ørliten fest kvelden før (les: Trondheim, buss, Kvikne hornmusikk..). Bildene har jeg frekk og freidig stjælt av Vidar O. som la dem ut på facebook... =)

Bildet viser de tre musketeer... Bonden, Terje og Terje =)

Tilbake til uken - da alt skulle gjøres - jeg fikk da gjort en ting som jeg skulle ha gjort i lenger tid, nemlig besøke min kjære mor jæra.
Trivlig det, og det er veldig godt å se at hun trives med nytt rom.

Denne helgen har gått med til fest. Fredag: avslutningstur med KHM. Lørdag: jubileumsfest for min gamle arbeidsplass. 100 år. Det var absolutt best å kjøre i går kveld, formen var ikke helt på topp etter fredagen.

Først på dagen i dag, var jeg på hagedag. Hadde med kamera men glemte å ta bilder.. typisk.. Det er noen driftige damer som selger av sitt overskudd, 10 kr for en plante. Disse vet jeg blir veldig fine, hvis bare varmen kan komme igjen ;)

I ettermiddag har Sonja og jeg vært på tur, i nærmiljøet. Bor jo i et paradis, iallefall når det gjelder naturopplevelser. Det minner meg på det spesielle synet jeg så i går, etter at jeg hentet brillene vel å merke... hehe
Bonden la merke til et yrende fugleliv på jordet nedenfor huset her. Da var den en rovfugl som hadde fått tak i et bytte. Dette ble ribbet og spist, til skjærenes store fortvilelse. De satt og skrek i trærne mens rovfuglen koste seg med byttet.

Ønsker alle en fortryllende kveld, klem fra Laila

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei. En fornøyelse å sitte her og lese, du skriver så levende og alltid med humoristisk snert. Takk for denne stund her inne, stikker innom igjen senere. Klem klem fra Karen A.

Laila sa...

Trivlig at du liker det du leser, Karen A. Velkommen tilbake =)