torsdag 3. juni 2010

Pappa har bursdag =)


Gratulerer så mye, kjære Pappan min! Glad i deg!!

I dag går turen til mitt barndomsrike, dvs til Ulsberg. Jeg har fått innvilget fjøsfri i ettermiddag. Min kjære bonde skal ordne melkingen sjøl i kveld :)

Jeg skal snart vaske av meg kuskit- og fjøslukta. Planen er å ta en tur til mor jæra i samme slengen. Lenge siden sist nå, har jo vært så opptatt som "bondekone".

Gaven er i boks, det minner meg på at jeg må ta ut x antall penger når jeg ankommer Berkåk. Man har jo ikke penger i lommeboka lenger. Jeg har kort og en enorm mengde med kvitteringer. Ser riktig så velfødd ut den lommeboka. En gang hvert jubelår ryddes den, og da er det ikke uvanlig at Extra-kvitteringer fra et halvt år siden ligger å breier seg ut.
Bildet er hentet fra nrk.no

Lommeboka er en ting, men veska mi er et helt annet kapittel... noe som er en sånn stor sak å filosofere om at det må bli et innlegg senere en gang.


Nei tilbake til saken, gratulerer pappa - med bilde av den blomsten du kan navnet på: Hortensia (fra mestergrønn.no). Jeg kommer snart.....

Stor klem fra Laila

Ingen kommentarer: