søndag 27. juni 2010

Søndag - grilling og bursdagsfeiring =)

I dag har jeg vært til Ulsberg, der ble det grilling i "fin"været. Pappa representerer de frosne, som mener at det er litt for kaldt for å ta av seg allværs jakka ennå. Det var ikke akkurat kjempetemperatur i skyggen, men i sola derimot... Jeg stilte optimistisk i skjørt, for det var jo nesten 19+ på kvikneskogen da jeg dro derifra. Mamma påstår at det selvsagt er varmere hos meg, da jeg bor "over" skylaget.


Var bedd på kaffe og kaker, for å feire Odas 18 års dag som var den 10.juni. Der var det kjempebra servering. Kaker, frukt, is, vafler, sunndalsgrøt og kaffe, oi - glemte nesten gele og sjokoladepudding, brownies, sjokoladekake osv osv. Man reiser ikke fra Tørset kaffe- og kaketørst..



Jammen ble det ikke varmt inne ved veggen. Værmeldingen melder mange varmegrader kommende uke. Noe jeg unner dem som har ferie, men jeg skal ha arbeidshelg... hmmm, men jeg skal ikke klage, iallfall skal jeg prøve å la det være. Har de siste dagene lånt pappas mondeo, da min focus fikk nye filtre og div oljer. Så jeg fikk en hyggelig (?) regning som nesten passet med det jeg hadde fått igjen på skatten. Hurra - eller ikke.. men det er visst viktig å ta vare på bilen sin. Jeg må vel innrømme at bilinteressen er såpass høy at jeg er glad jeg kommer meg fra A til B. Nøyer meg egentlig med det jeg. Jeg har også fått en stensprutskade på frontruta, som fra å være liten og nett, har spredd seg til hele ruta. Den tenkte sikkert at her skal godene fordeles. Så det er liksom ikke måte på hvor pengene skal fly ut av kontoen i disse dager.
Så har jeg årskontrollen hos tannlegen på torsdag, noe som også bruker å koste "noen" lapper....

Det var vel nok "syting" over pengeflommen for i dag?!
Ha en fortryllende ny uke, om du har ferie eller må jobbe noen uker til! Nyt varmen og sola (hvis de kommer på besøk da), viktig å lagre seg D-vitaminer til en lang og hard vinter =)Jeg samler visst på myggstikk....
Klem fra Laila



Ingen kommentarer: