lørdag 26. juni 2010

Lørdag ;) Åge - fire pils og en pizza....


Det er fiskefestival på Kvikne denne helga.. som vanlig er jeg for treg til å melde meg på den øvelsen, men festen derimot... den skal jeg ta!!
Festen innholder altså pizzabuffet og 4 pils... Og musikk av Åge =)

Åges musikk skaper både gode og vonde følelser for meg. Vi hadde "Lys og Varme" i begravelsen til min kjære bror og til Ove. Det forklarer vel det meste, savner dem så mye.
Men jeg kan jo gå meg en tur, eventuelt skremme bonden til å danse med meg.

Bildet her er fra fjorårets fest i hotellet. Temperaturen var upåklagelig, noe man ikke kan si i kveld.. men hvis regnet holder seg unna, så skal vi ikke klage, for vi har jo klær.. hvis det er utefest da?? hehe
Skyssen min kommer kl 8, så jeg må vel svinge meg rundt.. tar tid å fiffe seg opp.. not... men artig lell!

Stor Åge-klem og lørdagsklem fra
Laila

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vart en kort men kjempetrivele kveld Laila :) Takk for praten. Klæm O

Laila sa...

Jeg vil ikke kalle den kort, for min del da.. hehe, men dere kom sent men godt =) Koslig å treffe deg igjen. Som vanlig trivlig =) KLem