fredag 11. juni 2010

Buret får farge =)

Jeg har startet på det nøysomme arbeidet, det er å male et bur som ikke har sett maling på x antall år =)
Som du sikkert ser så er en vegg ferdig, men jeg trives ikke så veldig i høyden, så det står igjen der jeg ikke rekker til med beina trygt plantet på bakken, hehe =) Planen er å få min kjære, bonden, til å male der oppe. Jeg har prøvd meg oppe i stigen, men det er vanskelig å male når man klamrer seg fast i stigen, med begge hender...


Jeg har spart igjen den verste veggen til slutt =) Kanskje jeg ubevisst drømmer om at det skal gå tomt for maling, eller...


Det er liksom denne veggen som skal bli det grand finale, ser for meg at jeg skal klare denne uten assistanse fra bonden å =) optimist til siste slutt jeg. Her kan jeg ta øverste bord med den lille stigen, det er iallefall det jeg håper på. Målet er å bli ferdig med det jeg kan i løpet av nærmeste fremtid. Må legge inn at jeg har arbeidshelg, slik at endel timer går bort i litt annet arbeid.


Slutter av dagens innlegg med et bilde av Sonja, der hun gnager på en av de mange beina hun har i samlingen sin. Det som jeg syns er verst, er at samlingen bare øker og øker. Og at hun helst vil ha utstillingen sin, på min plen... Jeg prøver desperat å fjerne beina til et mer egnet sted, men det ser ut som hun ikke er helt enig, for det tar ikke lang tid før de ligger der igjen :(

Ønsker alle en fortryllende kveld og helg,

klem fra Laila.

Ingen kommentarer: