onsdag 23. juni 2010

Boktips =)

Jeg leser mange bøker... litt mer enn gjennomsnittsnordmannen, tror jeg. Jeg har en bra samling bøker, som inneholder mest krim. Akkurat no leser jeg på Dan Browns siste - Det tapte symbol. Mitt første møte med Dan Brown var Da Vinci-koden. Den boken engasjerte meg så mye at jeg måtte stå opp igjen for å slå opp i leksikon.. hehe, jeg var helt fasinert over historien han skapte.
Det tapte symbol handler også om Robert Langdon - professor - symbol og kodeknekker. Denne boken tar for seg frimurerne og deres skjulte hemmligheter. Det er som vanlig en mann, Mal'akh, som kan ødelegge verden slik vi kjenner den i dag. Og helten - Langdon - som ved å tyde symboler og koder kan redde den! Boken er bra - men jeg holder en knapp på Da Vinci-koden allikevel. Den engasjerte meg mer - gjorde meg nysgjerrig, men "Det tapte symbol" er vel verd å lese den å! Bildet er fra Tanum bokklubber!

Ellers i kveld, har jeg reddet båten vår. Den ble tatt av vårflommen - og har ligget slik at ingen kom til den uten å ha svømmeknappen. Iført clocks (uten sokker!!) kom jeg meg bort til den. Fant også igjen en av årene vi mente var gått tapt i fjor vår, selvsagt er det kjøpt inn nye.. men tre årer er bedre enn ingen..
Ha en fin kveld/natt -St.Hans aften! Har du husket å plukke inn 7 sorter blomster for å legge under puta, slik at du kan drømme om din tilkommende???
Klem fra Laila

Ingen kommentarer: