søndag 20. juni 2010

Man holder det man lover....

Her har dere bildet jeg lovde i forrige innlegg. Min kjære tante Ingrid sendte bildet til meg i dag. Som dere sikkert ser er min knapphulls blomst noget skadet, den naturlige forklaringen er: sikkerhetsbeltet, for man kjører jo ikke bil uten det. Her vises også mammas brudebukett, man tager det man haver. Syns det ble bra jeg, for vi klarte og lage kostymet og effektene på en liten halvtime.
Ha en fortryllende søndag, om det regner, snør eller om sola skinner =)
Klem fra Laila.
ps. har etter intens leting funnet ut hvordan jeg skal snu bilder.. så nå er det håp!!

2 kommentarer:

Heidi sa...

Så utrolig flotte dere var. Og den buketten er det nok mange bruder som ser langt etter. Ja her kan man si som Daniel i nabolandet: "og størst av alt er kjærligheten". Måtte dere leve lykkelig alle deres dager:-)

Laila sa...

Ja, ikke sant =) Dette er det vi kan frembringe etter en hektisk halvtime med idemyldring =) Ikke verst! Flotte er vi vel uten kostymer å, men det gjør seg =)