mandag 4. oktober 2010

Så var jeg plutselig tilbake...

Jeg har vært en uke på Kreta =) Det var en kjempefin tur, sammen med bonden, mine foreldre og gammelnaboene fra Ulsberg. Vi har kost oss i varmen, feiret bursdagen til mamma og badet! Så er man hjemme igjen da, høststormene suser utenfor vinduet. Det har jo sin sjarm det å. Frem med pledd og talglys. Varm drikke på kaffekanna og tanker om lun bakst. Blir nok en kjapp eplekake i ovnen i kveld ja =) Bonden er på dugnad på skolen. Så jeg koser meg hjemme alene.


Jeg har funnet ut at jeg gjør meg i svart/hvitt,,, he he. Ja, altså hjemme igjen, brun men man må jo kle seg etter forhold ene... så brunfarven er en godt bevart hemmelighet. Jeg har startet opp igjen med listene mine, dvs med ting jeg skal få gjort i nærmenste fremtiden. Drømmen er å få malt stua mi, men det blir bare med det, for jeg ser med gru på alt forarbeidet som må til før en eventuell maling kommer på veggene. Dette er typisk meg!! Kanskje jeg skal starte med å skrive ned hva jeg egentlig vil-- og gjennomføre det. Hm den må jeg jammen tygge på =) Noen som har en pep-talk eller et råd om hvordan komme igang med prosjekter..??? Klem fra Laila 

Ingen kommentarer: