torsdag 21. oktober 2010

Vises nesten ikke!?

He he.. Jeg har som tidligere nevnt vært hos legen en tur i dag. Jeg ankom venterommet 5 min før timen min, for det var så kaldt i dag, -18 hjemme, så jeg ventet i det lengste før jeg dro. Venterommet er et meget riktig valgt ord - for jeg ventet en time... da måtte jeg spørre om jeg hadde bomma på dagen? Jeg er ikke helt trygg, skjønner du..
Neida, legen hadde haket meg av, som at jeg hadde vært der ?! Men jeg satt jo fortsatt på venterommet og en etter en ble hentet inn. Tilslutt kom han da..

Rett på undersøkelsesrommet, der han fant frem en sprøyte med en megastor nål.. hjelp.. han skulle finne en mindre, men det fant han ikke.. Jeg bet tennene sammen, og fikk skryt. Følte meg som en liten unge da han skrøt av hvor dyktig og flink jeg var (mens tårene lurte seg nedover kinnene..) Så skjærte han og sydde.. Sykepleieren skulle stripse og sette på plaster etterpå... Og hvilket plaster!! Du kan trygt si at jeg har fått en del blikk da jeg skulle gjøre unna noen ærender etterpå... Men det er sikkert prisen jeg må betale for å ha fått skryt av legen.

Nå skal jeg finne litt paracet, for bedøvelsen begynner å gå ut.. småvondt det.. neida.. eller ...
Klem fra Laila

Ingen kommentarer: